tirsdag 9. juni 2009

Skolen, Volleyball & Trening<3


Hey!



Skolen:
Skolen var vanelig,,
Untat Siste time da !!
Amalie hun bråka så mye at læreren ga oss fri en halvtime før skolen var ferdig!! Hallo??
Diggg!!!


Her er noen bilder fra skolen :








































Kristin:
Jeg dro til kristin med folka fra skolen min ..Der spilte vi volleyball!
Her ser du vidion:



















Var vi flinke eller ? =P

Etter det spiste vi popcorn med både smør å salt!! namm!!




Treninga:


Da jeg kom hjem tok jeg på meg treningstøy og dro bort til Lina =D

Når Sarah kom sykla vi ned til Farrishallen!

Men jeg måtte bare se på da !

Siden jeg hadde vondt i tommelen, og jeg måtte hvile den til Nejsar cup som er til helga <33

Gleder meg så sinnsykt!


Da jeg kom hjem satt jeg meg på msn og blogspot<33

Skal legge meg klokka 23.00 så jeg har nok tid..'




Men her er et bilde fra i går :








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar