torsdag 4. juni 2009

Masse forskjellig<3

Hei<3



På skolen:
Hei i dag på skolen gjorde vi ikke noe spess..:S
Hm.. la meg tenkte.. Nei egentlig ingenting på skolen ..
Men i morra skal vi til Tønsberg med klassen da , eller halve :D så da er det noe å fortelle =)<3>
Hjem:

Da jeg kom hjem heiv jeg meg over senga .. Var ganske sliten , så tok jeg en is ! Namm =)
Og spiste litt potetgull og så på tv:D


Så stakk jeg bort til Hannah...Eller jeg skulle da siden de andre var opptatt .. Men jeg så Henrik så spilte vi Vegg.

Helene lillesøstra til Henrik brakk armen =( Hun datt , åå!! liksom stakar ..
Jeg ønsker hun god bedring<3

Etter det dro vi til Magnus ,der var jo Lina å Johanne så :D
Vi var der litt og snakka sentre fotball osv..
Så dro vil til Larvik Turn for å se på treninga til gutter 12 :D
Men Lina dro hjem=( Men etter vært begynte det å regne, så jeg å Johanne dro hjem til henne :D


Der lagde jeg en blogg til henne :D Og vi var på msn osv..

Og vettu hva ??
Jeg tok bilder =P Endelig liksom ..Hehe xD
Her kommer de:































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar